حقوق خود را بدانید

با توجه به کمبود اطلاعات برای افرادی که وارد لسووس می شوند و به دنبال پناهندگی در یونان هستند، مرکزحقوقی لسووس (لگال سنتر لسووس) یک مجموعه از کتابچه های اطلاعاتی را برای حمایت از مردم در دانستن حقوق خود در شرایط زیر نشر کرده است، از جمله برخی از دیدگاه های پروسه پناهندگی که در لسووس-یونان اجرا شده است.

در عین حال که این کتابچه ها به عنوان یک مقدمه کلی بسیار مفید هستند، اما آنها به عنوان یک جایگزین برای مشاوره حقوقی مستقیم ارائه شده توسط متخصصان حقوقی در نظر گرفته نشده اند.ما توصیه می کنیم در هر صورت با یک وکیل مجاز به وکالت در یونان یا سازمانی که حمایت قانونی را در مورد پرونده خاص شما اثبات می کند، مشورت کنید.

 لطفاً همچنین توجه داشته باشید که قانون و رویه‌ها تغییر می‌کنند، و در حالی که اطلاعات اینجا در زمان انتشار (ژوئیه 2024) دقیق است، ممکن است برخی از دیدگاه ‌ها قدیمی شده و نیاز به اصلاح داشته باشند.

اگر در حال حاضر در جزیره لسبوس زندگی می‌کنید و قصد دارید درخواست پناهندگی دهید٬ یا برای دفاع از حقوق خود به کمک حقوقی و اطلاعات نیاز دارید، لطفاً به مرکز حقوقی ما که درشهر میتیلینی مستقر است بیایید و دیدن کنید.

شما می توانید دوشنبه تا پنجشنبه، از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر، در ساعات اداری به ما مراجعه کنید.  ما مترجم به زبان های عربی، فارسی، سومالیایی، آمهری و فرانسوی داریم.

 آدرس: Komninaki 20